ניהול מועדון לקוחות בקופה ממוחשבת ProfitAge עם ממשק לסימפלי-קלאב

ממשק ProfitAge – סימפלי-קלאב (Simply-Club)

ממשק ProfitAge עם סימפלי-קלאב (Simply-Club) המספקת שירותי מועדון לקוחות באינטרנט מאפשרת ניהול מועדון לקוחות בקופה ממוחשבת

קיים מאגר לקוחות במועדון של סימפלי-קלאב,
כאשר מציבים לקוח בקופה, הלקוח מתווסף אוטומטית למאגר הלקוחות של מערכת ProfitAge (אלא אם כבר היה קיים)
ניתן להקים / לערוך לקוחות במאגר של סימפלי-קלאב מתוך תוכנת הקופה

לפני סיום חשבון, במידה והלקוח המוצב בקופה הוא לקוח גם במועדון הלקוחות של סימפלי-קלאב, משדרים אל שרת שלהם את שורות החשבון
ואז המשתמש מקבל תשובה איזה סכום נקודות היכול לממש כהנחה בחשבון הנוכחי.

סכום הנקודות נצבר במערכת סימפלי-קלאב לפי קמפיינים המוגדרים אצלם (דומה למערכת המבצעים ב-ProfitAge, בתוספת של מתן נקודות ללקוח על רכישות תקופתיות)
לדוגמה: במערכת סימפלי-קלאב לקוח יכול לצבור 10% מסכום הקניות שלו, אבל אם סכום הקניות בחודש מסוים יעלה על 1000 ש”ח, אחוז הצבירה יגדל למשך תקופה מסוימת

פעולות הממשק:

חיפוש (הצבת) לקוח מועדון

פעולת חיפוש לקוח מועדון מבוצעת כאשר לקוח מגיע לקופה לצורך ביצוע חשבון או עדכון פרטים
הערה: ניתן לבצע הצבת לקוח בכל דרך אחרת בתנאי שהלקוח כבר קיים במערכת ProfitAge, המשך התהליך לא משתנה ע”י שיטת הצבת לקוח זו או אחרת)

  • יש ללחוץ על כפתור חיפוש לקוח מועדון
  • ייפתח חלון בו ניתן לבצע חיפוש לפי מספר פרמטרים
  • לאחר אישור ההקלדה, יוצגו פרטי הלקוח בחלון
  • באישור נוסף, הלקוח יוצב בקופה

ביצוע חשבון

  • לאחר שהלקוח הוצב בקופה (בכל דרך שהיא)
    נוכל למכור לו פריטים
  • בלחיצה על סיכום-ביניים, הקופה תשלח את הנתונים את שרת סימפלי-קלאב
  • עם קבלת התשובה, במידה והלקוח יכול לנצל נקודות בחשבון הנוכחי
    יוצג חלון בו ניתן להקליד כמה נקודות הלקוח מעוניין לנצל[תמונה חסרה]
  • במידה והוקש סכום, הסכום יתווסף לחשבון כהנחת סכום ידנית[תמונה חסרה]
  • בסיום החשבון, הקופה שוב תשלח את הנתונים לשרת סימפלי-קלאב כחשבון סגור
    במידה ובשלב זה אין תקשורת, השרת יבצע העלאה מחודשת של החשבון מידי חצי שעה עד שההעלאה תושלם בהצלחה
  • מועדון לקוחות בקופה ממוחשבת ProfitAge חופף אך לא זהה למועדון הלקוחות במערכת Simply-Club

הקמת לקוח חדש במערכת סימפלי-קלאב

  • כאשר לא מוצב לקוח בקופה – לחיצה על כפתור “הוספה / עדכון לקוח מועדון”.
  • ייפתח חלון בו ניתן להקליד את פרטי הלקוח
    בחלקו העליון של החלון – שדות קבועים, בחלקו התחתון שדות משתנים לפי לקוח הניתנים להגדרה ע”י סימפלי-קלאב
  • במידה ומעוניינים להפיק ללקוח מספר כרטיס אוטומטי (בשימוש בעסקים בהם לא משתמשים בכרטיס מגנטי אלא מבצעים רישום בתוכנה בלבד), ניתן ללחוץ על הקישור “כרטיס אוטומטי”, התוכנה תכניס את הערך 0 לשדה ובעת האישור והקמת הלקוח, יונפק עבורו כרטיס. ניתן גם להקליד 0 בשדה באופן ידני
  • לאחר מילוי הפרטים, ואישור החלון, התוכנה תוסיף את הלקוח למאגר הלקוחות של סימפלי-קלאב
    במידה ובשלב זה רוצים גם לבצע חשבון עבור הלקוח, יש לבצע חיפוש לקוח באופן יזום

הוספת לקוח קיים במערכת ProfitAge למערכת סימפלי-קלאב

  • כאשר מוצב בקופה לקוח מועדון שאינו קיים בסימפלי-קלאב – לחיצה על כפתור “הוספה / עדכון לקוח מועדון”.
  • ייפתח חלון הקמת הלקוח כאשר הפרטים ממערכת ProfitAge יוכנסו לשדות המתאימים בחלון
  • המשך התהליך דומה להקמת לקוח במערכת סימפלי-קלאב

עריכת לקוח קיים במערכת סימפלי-קלאב

  • כאשר מוצב בקופה לקוח מועדון הקיים בסימפלי-קלאב – לחיצה על כפתור “הוספה / עדכון לקוח מועדון”.
  • ייפתח חלון בו ניתן להקליד את פרטי הלקוח
    בחלקו העליון של החלון – שדות קבועים, בחלקו התחתון שדות משתנים לפי לקוח הניתנים להגדרה ע”י סימפלי-קלאב
  • במידה ומעוניינים להחליף ללקוח כרטיס, יש ללחוץ על הקישור “החלפת כרטיס” ולהקליד את מספר הכרטיס החדש
  • לאחר מילוי הפרטים, ואישור החלון, התוכנה תוסיף את הלקוח למאגר הלקוחות של סימפלי-קלאב
    במידה ובשלב זה רוצים גם לבצע חשבון עבור הלקוח, יש לבצע חיפוש לקוח באופן יזום

עריכת כרטיס לקוח באופן ידני במערכת ProfitAge

  • בחלון פרטי לקוח בתוכנת המשרד-האחורי, ניתן להגדיר מספר כרטיס.
    סוג הכרטיס הוא סוג כרטיסי המועדון שנקבע בעת ההתקנה
    מספר הכרטיס ניתן לעריכה והוא הקישור בין הלקוח במערכת ProfitAge ללקוח במערכת סימפלי-קלאב

למעבר לעמוד ממשקים ושיתופי פעולה
להסברים נוספים ולתאום הדגמה – ניתן לפנות אלינו בעמוד צור קשר