ממשק ProfitAge – סימפלי-קלאב (Simply-Club)
ממשק ProfitAge עם סימפלי-קלאב (Simply-Club) המספקת שירותי מועדון לקוחות באינטרנט מאפשרת ניהול מועדון לקוחות בקופה ממוחשבת
קיים מאגר לקוחות במועדון של סימפלי-קלאב,
כאשר מציבים לקוח בקופה, הלקוח מתווסף אוטומטית למאגר הלקוחות של מערכת ProfitAge (אלא אם כבר היה קיים)
ניתן להקים / לערוך לקוחות במאגר של סימפלי-קלאב מתוך תוכנת הקופה
לפני סיום חשבון, במידה והלקוח המוצב בקופה הוא לקוח גם במועדון הלקוחות של סימפלי-קלאב, משדרים אל שרת שלהם את שורות החשבון
ואז המשתמש מקבל תשובה איזה סכום נקודות היכול לממש כהנחה בחשבון הנוכחי.
סכום הנקודות נצבר במערכת סימפלי-קלאב לפי קמפיינים המוגדרים אצלם (דומה למערכת המבצעים ב-ProfitAge, בתוספת של מתן נקודות ללקוח על רכישות תקופתיות)
לדוגמה: במערכת סימפלי-קלאב לקוח יכול לצבור 10% מסכום הקניות שלו, אבל אם סכום הקניות בחודש מסוים יעלה על 1000 ש”ח, אחוז הצבירה יגדל למשך תקופה מסוימת
פעולות הממשק:
חיפוש (הצבת) לקוח מועדון
פעולת חיפוש לקוח מועדון מבוצעת כאשר לקוח מגיע לקופה לצורך ביצוע חשבון או עדכון פרטים
הערה: ניתן לבצע הצבת לקוח בכל דרך אחרת בתנאי שהלקוח כבר קיים במערכת ProfitAge, המשך התהליך לא משתנה ע”י שיטת הצבת לקוח זו או אחרת)
- יש ללחוץ על כפתור חיפוש לקוח מועדון
- ייפתח חלון בו ניתן לבצע חיפוש לפי מספר פרמטרים
- לאחר אישור ההקלדה, יוצגו פרטי הלקוח בחלון
- באישור נוסף, הלקוח יוצב בקופה
ביצוע חשבון
- לאחר שהלקוח הוצב בקופה (בכל דרך שהיא)
נוכל למכור לו פריטים - בלחיצה על סיכום-ביניים, הקופה תשלח את הנתונים את שרת סימפלי-קלאב
- עם קבלת התשובה, במידה והלקוח יכול לנצל נקודות בחשבון הנוכחי
יוצג חלון בו ניתן להקליד כמה נקודות הלקוח מעוניין לנצל[תמונה חסרה] - במידה והוקש סכום, הסכום יתווסף לחשבון כהנחת סכום ידנית[תמונה חסרה]
- בסיום החשבון, הקופה שוב תשלח את הנתונים לשרת סימפלי-קלאב כחשבון סגור
במידה ובשלב זה אין תקשורת, השרת יבצע העלאה מחודשת של החשבון מידי חצי שעה עד שההעלאה תושלם בהצלחה - מועדון לקוחות בקופה ממוחשבת ProfitAge חופף אך לא זהה למועדון הלקוחות במערכת Simply-Club
הקמת לקוח חדש במערכת סימפלי-קלאב
- כאשר לא מוצב לקוח בקופה – לחיצה על כפתור “הוספה / עדכון לקוח מועדון”.
- ייפתח חלון בו ניתן להקליד את פרטי הלקוח
בחלקו העליון של החלון – שדות קבועים, בחלקו התחתון שדות משתנים לפי לקוח הניתנים להגדרה ע”י סימפלי-קלאב - במידה ומעוניינים להפיק ללקוח מספר כרטיס אוטומטי (בשימוש בעסקים בהם לא משתמשים בכרטיס מגנטי אלא מבצעים רישום בתוכנה בלבד), ניתן ללחוץ על הקישור “כרטיס אוטומטי”, התוכנה תכניס את הערך 0 לשדה ובעת האישור והקמת הלקוח, יונפק עבורו כרטיס. ניתן גם להקליד 0 בשדה באופן ידני
- לאחר מילוי הפרטים, ואישור החלון, התוכנה תוסיף את הלקוח למאגר הלקוחות של סימפלי-קלאב
במידה ובשלב זה רוצים גם לבצע חשבון עבור הלקוח, יש לבצע חיפוש לקוח באופן יזום
הוספת לקוח קיים במערכת ProfitAge למערכת סימפלי-קלאב
- כאשר מוצב בקופה לקוח מועדון שאינו קיים בסימפלי-קלאב – לחיצה על כפתור “הוספה / עדכון לקוח מועדון”.
- ייפתח חלון הקמת הלקוח כאשר הפרטים ממערכת ProfitAge יוכנסו לשדות המתאימים בחלון
- המשך התהליך דומה להקמת לקוח במערכת סימפלי-קלאב
עריכת לקוח קיים במערכת סימפלי-קלאב
- כאשר מוצב בקופה לקוח מועדון הקיים בסימפלי-קלאב – לחיצה על כפתור “הוספה / עדכון לקוח מועדון”.
- ייפתח חלון בו ניתן להקליד את פרטי הלקוח
בחלקו העליון של החלון – שדות קבועים, בחלקו התחתון שדות משתנים לפי לקוח הניתנים להגדרה ע”י סימפלי-קלאב - במידה ומעוניינים להחליף ללקוח כרטיס, יש ללחוץ על הקישור “החלפת כרטיס” ולהקליד את מספר הכרטיס החדש
- לאחר מילוי הפרטים, ואישור החלון, התוכנה תוסיף את הלקוח למאגר הלקוחות של סימפלי-קלאב
במידה ובשלב זה רוצים גם לבצע חשבון עבור הלקוח, יש לבצע חיפוש לקוח באופן יזום
עריכת כרטיס לקוח באופן ידני במערכת ProfitAge
- בחלון פרטי לקוח בתוכנת המשרד-האחורי, ניתן להגדיר מספר כרטיס.
סוג הכרטיס הוא סוג כרטיסי המועדון שנקבע בעת ההתקנה
מספר הכרטיס ניתן לעריכה והוא הקישור בין הלקוח במערכת ProfitAge ללקוח במערכת סימפלי-קלאב
למעבר לעמוד ממשקים ושיתופי פעולה
להסברים נוספים ולתאום הדגמה – ניתן לפנות אלינו בעמוד צור קשר