קופה ממוחשבת לחנות חיות

כדי להסביר למה ProfitAge היא הבחירה הנכונה ל קופה ממוחשבת לחנות חיות, ראשית – קצת היסטוריה: הלקוח הראשון של קופה ממוחשבת ProfitAge היה פטלי – חנות חיות קטנה בצור יגאל. לימים – פטלי הפך לרשת אניפט שהיא כיום הרשת הגדולה בישראל לחיות מחמד. מאז תחילת הפיתוח של קופה ממוחשבת ProfitAge ראינו את תחום חנויות חיות המחמד כתחום מעניין ומאתגר בו אנו רוצים להיות. בתחום זה יש דגש רב על שימור הקשר עם הלקוח והמעקב אחר רכישותיו התקופתיות וביצענו התאמות רבות בתוכנה כדי לעמוד בגאווה בתחום זה ולהציע את ProfitAge כפתרון הטוב ביותר ל קופה ממוחשבת לחנות חיות.

התאמות ב-ProfitAge כ קופה ממוחשבת לחנות חיות

פרטי לקוח

בתחום חיות המחמד, יש צורך לשמור ללקוח יש הרבה מאוד נתונים. החל משם החיה, תאריך הלידה שלה ועד קצב האכילה שלה. ב-ProfitAge ניתן לקבוע ללקוח מספר בלתי מוגבל של שדות נוספים.

בחיפוש לקוח בקופה – ניתן לקבוע איזה שדות (מתוך מבחר קבוע) יהיו אפשריים לחיפוש.

בהצגת רשימת תוצאות החיפוש – ניתן לקבוע איזה שדות יוצגו.

בהצבת לקוח והצגת הפרטים שלו – ניתן לקבוע איזה שדות יוצגו.

אפשרויות אלו משפרות את העבודה של הצוות בחנות ומייעלת את השירות ללקוח

הצגת היסטוריית רכישות של לקוח בקופה
בעת הצבת הלקוח ניתן ללחוץ על כפתור המציג את היסטוריית הרכישות של הלקוח. יתרון זה חשוב לחנויות בתחום חיות המחמד בגלל שבתחום זה ניתנות הרבה מאוד הנחות לצורך תחרות עם המתחרים, לכן חשוב מאוד לדעת מתי ובאיזה מחיר הלקוח קיבל את המוצר ברכישותיו האחרונות. ברשימות אלו סימון פריט ולחיצה על ENTER תוסיף את הפריט לחשבון הנוכחי.

ניהול יומן משימות
בתוכנת ניהול העסק ProfitAge (תוכנת המשרד-האחורי ומרכז-הרשת) יש אפשרות לנהל יומן משימות לעובדים כאשר כל משימה מקושרת ללקוח או כללית.

פאנל פרטי לקוח
במסך הקופה הראשי, ניתן לקבוע האם וכיצד יוצגו פרטי הלקוח. ניתן להגדיר פאנל רגיל עם הפרטים הראשיים של הלקוח וניתן להגדיר פאנל רחב עם מידע נוסף וכפתורים מהירים לביצוע פעולות על הלקוח

לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר בעמוד צור קשר