ניהול מועדון לקוחות בקופה ממוחשבת

ממשק COMO – ProfitAge

ממשק למועדון לקוחות של חברת Como מאפשר ניהול מועדון לקוחות בקופה ממוחשבת ProfitAge ובמקביל גם להתחבר למערכת תגמול לקוחות אינטרנטית של חברת Como.
במערכת ניהול הלקוחות של Como ניתן לנהל מבצעים ללקוחות ולאפשר להם לצבור נקודות ולנצל נקודות באפליקציית סלולר שנבנתה עבור בית העסק.
הממשק בין קופה ממוחשבת למערכת ניהול הלקוחות של Como קל ופשוט להפעלה כך שבית העסק מקבל את יתרונותיה של מערכת ניהול מועדון הלקוחות של Como ללא צורך בהפעלת כלים חיצוניים בשלב המכירה.

תיאור פעולות הממשק העיקריות:

  1. שיוך לקוח
    ניתן לבצע פעולת חיפוש לקוח מועדון ולשייכו לחשבון הנוכחי בקופה. פעולת החיפוש מבוצעת On-line מול שרת Como ובתהליך ההצבה ניתן לראות את יתרת הנקודות וסכום הכסף הטעון ללקוח
    פעולת שיוך לקוח מועדון מנותקת לחלוטין ממנגנון הלקוחות בתוכנת ProfitAge ואין קשר בין רשימת הלקוחות בתוכנה לרשימת הלקוחות במועדון
    ניתן לשייך מספר לקוחות מועדון לחשבון
  2. ניצול קופון / הטבה
    בעת /בטרם הגעת לקוח לעסק הוא יכול לרכוש קופונים והטבות באפליקציה הסלולרית. במהלך החשבון – לפני/אחרי הצבת הלקוח, לפני/אחרי מכירת פריטים בקופה
    – הקופאי מבצע פעולת מימוש קופון, כחלק מהתהליך יידרש להקליד את קוד הקופון שהלקוח קיבל באפליקציה הסלולרית.
    – הקופה שולחת את קוד הקופון לשרת מועדון הלקוחות ומקבל כתשובה את סוג הקופון שיש להוסיף לחשבון.
    – הקופה תוסיף לחשבון שורת מימוש קופון מהסוג שהתקבל ועם המספר הסידורי שהוקלד ע”י הקופאי.
    – מימוש הקופון בתוכנת הקופה יכול להפעיל מבצעים הקיימים בתוכנת ProfitAge והוגדרו מראש כמבצעים הדורשים קופון מסוג מסוים
    – במידה וללקוח אין את קוד הקופון, ניתן לבצע פעולת “שאילתא” שתציג את רשימת הקופונים הניתנים למימוש. לצורך כך יש לבצע תחילה זיהוי לקוח
    – הקופאי מבצע פעולת מימוש קופון, כחלק מהתהליך יידרש להקליד את קוד הקופון שהלקוח קיבל באפליקציה הסלולרית.
    – הקופה שולחת את קוד הקופון לשרת מועדון הלקוחות ומקבל כתשובה את סוג הקופון שיש להוסיף לחשבון.
    – הקופה תוסיף לחשבון שורת מימוש קופון מהסוג שהתקבל ועם המספר הסידורי שהוקלד ע”י הקופאי.
    – מימוש הקופון בתוכנת הקופה יכול להפעיל מבצעים הקיימים בתוכנת ProfitAge והוגדרו מראש כמבצעים הדורשים קופון מסוג מסוים
    – במידה וללקוח אין את קוד הקופון, ניתן לבצע פעולת “שאילתא” שתציג את רשימת הקופונים הניתנים למימוש. לצורך כך יש לבצע תחילה זיהוי לקוח
  3. הנחות לקוח קבועות
    לפני סיום חשבון (“סיכום-ביניים” או תחילת תשלום), תוכנת הקופה פונה אל שרת Comoומקבלת רשימת הנחות שהלקוח רשאי לקבל
    הנחות אלו יתרגמו אוטומטית בתוכנת הקופה הממוחשבת ProfitAge להנחות חשבון ותאור ההנחה יוצג ויודפס כפי שהתקבל ממערכת ניהול הלקוחות של Como
  4. תשלום בתקציב מועדון
    ניתן לבצע תשלום באמצעי תשלום “תשלום מועדון Como” שהוגדר (לנצל יתרה צבורה)
    ניתן גם לבצע טעינת כסף לאמצעי תשלום זה (להגדיל יתרה צבורה)
  5. העלאת חשבונות לשרת מועדון הלקוחות
    עם סיום חשבון בקופה, הקופה תדווח את פרטי החשבון למערכת ניהול מועדון הלקוחות של Como
    במידה וברגע סגירת החשבון אין תקשורת לשרת, החשבון יעלה אוטומטית מיד לאחר החשבון הבא שיבוצע בזמן בו יש תקשורת אל שרת מועדון הלקוחות

תהליך שיוך לקוח בקופה הממוחשבת ProfitAge

  1. לחיצה על כפתור “הצבת לקוח מועדון”
    ייפתח חלון חיפוש לקוח
  2. יש להקליד את מספר הטלפון של הלקוח
    בלחיצה על ‘אישור’, יתבצע חיפוש הלקוח בשרת Como ויוצגו הנתונים
  3. בלחיצה נוספת על ‘אישור’ – ישוייך הלקוח לחשבון הנוכחי

תהליך מימוש קופונים / הטבות

  1. לחיצה על כפתור “מימוש קופון / הטבה”
    ייפתח חלון מימוש קופון
  2. יש להקליד את מספר הקופון שהלקוח קיבל באפליקציה.
    בלחיצה על ‘אישור’, יתבצע חיפוש הקופון בשרת Como ויוצגו הנתונים.
    ערך ‘מבצע’ המוצג הוא סוג ההטבה שהוחזר ע”י שרת מועדון הלקוחות.
    שם המבצע הוא שם הקופון המוגדר במערכת ProfitAge
    * יוצג רק אם קיים מבצע כלשהו הדורש קופון מסוג זה
  3. במידה ואין קוד קופון, ניתן ללחוץ על “רשימה/חיפוש” ולבחור את הקופון לניצול מתוך רשימה
  4. לחיצה נוספת על ‘אישור’ – ישוייך הקופון לחשבון הנוכחי
  5. כאשר יתקיימו התנאים למבצע הדורש קופון מהסוג שחזר משרת מועדון הלקוחות, המבצע יופעל באופן אוטומטי
    בדוגמה זו:
    במידה ובחשבון יש את פריט 111 וגם את קופון 23 – פריט 111 מקבל 10% הנחהניתן לשייך מספר לקוחות לחשבון.
    ניתן לנצל מספר הטבות באותו חשבון

תהליך קבלת הנחות לקוחות קבועות ממערכת ניהול הלקוחות של Como

  1. לחיצה על “סיכום ביניים” או תחילת תשלום – יתווספו לחשבון באופן אוטומטי הנחות הלקוח

תהליך ניצול יתרת תקציב מועדון

  1. לחיצה על כפתור “ניצול תקציב Como” תפתח חלון ניצול תקציב Como
  2. יש להזין קוד אימות שהלקוח הפיק באפליקציית Como, במידה והוגדר ב-Como לאפשר הפקה ב-SMS – ניתן להשאיר את השדה ריק ובלחיצה על ‘אישור’, תוכנת ProfitAge תעביר בקשה אל ממשק Como שיישלח SMS אל הלקוח באופן מיידי
  3. עם אישור הנתונים – קוד האימות ייבדק מול שרת Como. במידה והקוד נכון, תוכנת ProfitAge תוסיף שורת תשלום באופן אוטומטי.
    במידה והחשבון שולם במלואו – ייסגר באופן אוטומטי)

טעינת יתרת תקציב מועדון

  1. לחיצה על כפתור “טעינת תקציב Como” תפתח חלון להקלדת הסכום לטעינת התקציב
  2. לאחר אישור הסכום, תוכנת ProfitAge ייפתח חלון טעינת התקציב לצורך אישור סופי של הנתונים והקלדת קוד אימות.
    עם אישור הנתונים והקלדת קוד אימות נכון, תוכנת ProfitAge תוסיף לחשבון שורת “מכירת אמצעי תשלום”.
    לאחר מכן – יש לסגור את החשבון עם אמצעי תשלום קביל כלשהו

למעבר לעמוד ממשקים ושיתופי פעולה
להסברים נוספים ולתאום הדגמה – ניתן לפנות אלינו בעמוד צור קשר