תוכנה לניהול עסק

בכל תוכנה לניהול עסק יש מספר רכיבים בסיסיים, מאמר זה יפרט חלק מהרכיבים השונים במערכת ProfitAge – תוכנת ניהול עסק ותוכנת קופה ממוחשבת לעסק בכל תחום.

קטלוג

קטלוג התוכנה של ProfitAge מכיל מספר ישויות: פריטים, מחלקות, תחומים, קטגוריות, קבוצות, מותגים, יצרנים, ספקים, מחסנים, ברקודים ועוד…
לכל פריט ניתן לקשר 1 עד 4 רמות היררכיה שונות ולקבוע 10 מאפיינים נוספים הניתנים להתאמה לפני צרכי בית העסק (לדוגמה: עונה, מגדר, קבוצות גיל וכד’) ועוד עשרות שדות
לכל פריט ניתן לקשר ריבוי ברקודים וריבוי ספקים, כאשר לכל זוג פריט-ספק נתוני “חוזה רכישה” של הפריט הכוללים מחיר קניה, מס’ הנחות, כמות בונוס, בסיס לקבלת בונוס, חישוב מחירי קניה נטו וממוצעים ומערכת תמחור פריט לפי אחוז רווח רצוי לפריט. ניתן להגדיר לפריט מלאי מנימלי ומלאי מקסימלי לכל מחסן המנוהל בתוכנה.
לכל קטגוריה ניתן להגדיר מספר שדות מהם פריט חדש ייקח נתונים כברירת מחדל.
רמת היררכיה זו מאפשרת הפקת דוחות, מיון וסינון הנתונים לצורך ייעול עבודת בית העסק

לקוחות

ב-ProfitAge תוכנה לניהול עסק קיימת האפשרות ליצור קבוצות לקוח, לכל קבוצה אפשרות להגדיר מספר שדות ונתונים שונים, ניתן לקשר לקוח לקבוצות אלו.
בנוסף, ניתן להגדיר ללקוח ריבוי מורשים (תת-לקוח) כדי לאפשר ניהול תקציב בין בני משפחה/עובדים.
לדוגמה: ניתן להגדיר שללקוח 2 “משפחת ישראלי” או “ישראלי תעשיות בע”מ” קיימים מורשים ולקבוע לכל אחד מהמורשים (הורים או מנהל העסק) האם הוא מורשה הלקוח (ויכול לראות דוחות, חובות וכד’) ולנהל עבור אותה ישות תקציב. את תקציב הישויות ניתן לאפס באופן אוטומטי כל חודש או בצורה ידנית לפי דרישה.

בכל שלב ניתן לסנן את רשימת הלקוחות לפי מספר פרמטרים ולשלוח סמס מתוך המערכת, להפיק מדבקות כתובת ללקוחות לצורך דיוור או לשלוח אימיילים ישירות מהתוכנה

ברכיב הלקוחות קיימת גם מערכת לניהול קריאות שירות. תוכנה לניהול עסק קטן או גדול צריכה להכיל גם רכיב זה כדי לשפר את השירות ללקוחות העסק. בעזרת תכונה זו תוכלו לבצע רישום של פניות לקוחות לבית העסק ולעקוב אחר הטיפול בקריאות. כל קריאה ניתנת לשיוך לעובד מסוים לצורך המשך טיפול וניתן להגדיר עבורה תזכורות בתוכנה לניהול עסק או בתוכנת קופה ממוחשבת ProfitAge.

בתוכנה ניתן גם לנהל משלוחים ללקוחות, לבצע פעולת “שילוח” למשלוח ובכך לייצר מעקב על המשלוח עד הגעתו לבית הלקוח כולל רישום החנות/עובד המלקטים את ההזמנה, השליח, זמן היציאה, זמן ההגעה ועוד…

עובדים

ניתן להגדיר בתוכנה עובדים ולשייכם לקבוצות עובדים, לכל עובד ניתן להגדיר מספר נתונים. בתוכנה קיימת אפשרות לנהל משמרות עובדים (כניסות/יציאות) ולייצא את הנתונים לתוכנות לחישוב שכר שונות (מיכפל, שיקלולית, Calitime, רוט).

בכל שלב ניתן לסנן את רשימת העובדים לפי מספר פרמטרים ולשלוח סמס מתוך המערכת, להפיק מדבקות כתובת ללקוחות לצורך דיוור או לשלוח אימיילים ישירות מהתוכנה

מערכת הרשאות

לכל פעולות התוכנה לניהול עסק ProfitAge ניתן להגדיר קבוצות הרשאת עובדים להם ניתן לקבוע איזה פעולות יכולים לבצע ואיזה לא. מערכת ההרשאות של תוכנת ניהול העסק של ProfitAge אינה היררכית כך שהיא מאפשרת הגדרת הרשאה לקבוצת הרשאה אחת לבצע פעולות שקבוצה אחרת לא מורשית לבצע ולהיפך

תוכנה לניהול עסק ProfitAge כבחירה בטוחה
תוכנת ProfitAge מבוססת על טכנולוגיה עדכנית ומשתנה לעיתים קרובות לפי צרכי הלקוחות
ניתן להתקין את המערכת על שרת וירטואלי (ענן) ובכך לעבוד בצורה מהירה ממספר אתרים וניתן גם להתקינה על מחשב שולחני/נייד בבית העסק ובכך לחסוך עלויות שרת וירטואלי

לפרטים נוספים ולתאום הדגמה של תוכנת ProfitAge מבית אול4שופ בע”מ, ניתן ליצור איתנו קשר בעמוד צור קשר